Създаване / редакция на потребител

Създаване на потребител

Необходимо да въведете:

  • Потребителско име;
  • Име и Фамилия;
  • Роли на потребителя

> Парола не е задължително за въвеждане поле. Ако не въведете нищо, потребителят ще може да се логне в системата без парола. Това е удобно при първоначално създаване на потребители, но не е добра практика. В такъв случай ЗАДЪЛЖИТЕЛНО уведомете новите потребители, че първото нещо, което трябва да направят е да си сложат парола, след като се логнат в системата.

Даване на права за работа с обекти

В таб Роли се избира кои роли да бъдат присвоени на потребителя. От това зависи достъпа до информация, интерфейси и какви функции ще може да изпълнява в системата.

В табове: Офиси, Складове, Сметки и Ценови листи се настройват индивидуалните права на потребителя за работа с конкретни обекти в системата.

Настройки на поща

Настройките не са задължителни и се изполват при работата със Събития и изпращане на документи през системата. Освен тези настройки трябва да се осигури съответната мейл система през която ще се интегрира потребителя да разрешава изпращането на мейли през IMAP/POP3 от трети страни (Enable IMAP and/or POP3; Enable Third-Party Mail Clients).

  • Потребителско име*
  • Парола*
  • Порт* – номер на порт, стандартно 993, 995 или 465 (за IMAP, POP3 или SMTP)
  • Имейл сървър* – адрес на мейл сървър, например smtp.gmail.com
  • Подпис – текст който ще бъде прикачен най-накрая към изпращаните мейли

Редакция и смяна на парола

 

Редакция