Клиентски портал +

Prim.bg предлага възможност на всеки от нашите клиенти да си създаде собствен Клиентски портал. В него вашите контрагенти от тип „Клиент“ ще имат удобен достъп до финансовите документи, които сте им издали. А вие, от своя страна, ще бъдете сигурни, че те са ги получили и това може да бъде елиминирано като риск за забавено плащане. 

Клиентският портал спестява изпращането на фактури, кредитни и дебитни известия на хартиен или електронен носител по поща, имейл и т.н. и гарантира получаването им навреме от клиента. Всеки финансов документ, издаден в Prim.bg закачен за клиента, автоматично се качва в портала, а клиентът може да получава и имейл уведомление за това. 

За да влезе в клиентския портал, трябва да предоставите на клиента си потребителско име и парола, които се сетват в досието на контрагента в таб Потребители. И потребителското име, и паролата се въвеждат в свободен текст, тоест сами решавате как да изглеждат те. След това давате тях на клиента, заедно с линк към портала и той вече ще има свободен достъп до цялата функционалност. 

Когато клиентът се логне в портала, той може да извърши следните действия:

  • да направи справка за всички издадени финансови документи;
  • да направи справка за платени и неплатени финансови документи;
  • да свали финансовите документи;
  • да филтрира по колоните в таблицата.

Таблицата съдържа следните колони:

Име на колона Описание
Номер Номер на финансовия документ
Дата Дата на финансовия документ
Крайна дата на плащане Крайна дата на плащане на финансовия документ.
Тип документ Тип на издадения финансов документ
Валута Валута на финансовия документ
СумаДанъчна основа
ДДССтойност на ДДС
ВсичкоКрайна сума за плащане = данъчна основа + ДДС
ПлатеноКаква сума е платена досега
Остава за плащанеКолко остава за плащане = всичко – платено
ИзтегленаКога клиентът е натиснал бутона за сваляне на финансовия документ
Бутон за свалянеИзтегля PDF на финансовия документ

За да стартирате вашият Клиентски портал, моля свържете се с екипа на Prim.bg.

Промяна на потребителски данни в Клиентски портал

Клиентът с достъп до Клиентския портал, може сам да смени потребителските си данни от бутон Account.

С настискането на бутона се отваря интерфейс Потребителски акаунт с няколко полета, които могат да бъдат променени:

ПолеОписание
Контрагент (1)Поле, показващо името на фирмата, към която е закачен потребителя. Не може да бъде променено
Име (2)Име на потребителя. Може да бъде променено по всяко време
Фамилия (3)Фамилия на потребителя. Може да бъде променено по всяко време
Потребителско име (4)Поле за потребителско име. Не може да бъде променено
Нова парола (5)Нова парола. Може да бъде променено по всяко време
Повторение на паролата (6)Повторение на паролата.

Промените се запазват с бутон Потвърди и автоматично се отразвят в системата на Prim.bg. Новото потребителско име и парола се използват при следващо влизане в Клиентския портал.

Редакция